مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-06سياسي

اخبار سیاسی 15 آبان؛ تاکید رهبری بر افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی/السودانی در ایران


«سفر نخست وزیر عراق به ایران»، «تحولات اخیر غزه»، «رسیدگی به جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه» و «انتخابات 1402» از موضوعات مهم خبری پانزدهم آبان 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- سفر نخست وزیر عراق به ایران ، تحولات اخیر غزه ، رسیدگی به جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه و انتخابات 1402 از موضوعات مهم خبری پانزدهم آبان 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز سید ابراهیم رییسی در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از محمد شیاع السودانی مطرح شد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تشریح سیاست های کلی برگزاری انتخابات 1402، از احتمال برگزاری انتخابات الکترونیک در برخی حوزه ها که تعداد نمایندگانشان کم است خبر داد و تاکید کرد که قطعی شدن این اقدام تا 15 روز آینده اعلام خواهد شد.

**** در پی حادثه ناگوار و تلخ رخ داده در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود، رییس قوه قضاییه تاکید کرد که در قبال حادثه رخ داده در لنگرود علاوه بر اقدامات حقوقی و امدادی که انجام می گیرد، باید دستگاه ها و بخش های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر در مقولات ناظر بر مراکز ترک اعتیاد و بازپروری معتادان و شناسایی و رفع آسیب هایی که ممکن است از ناحیه این مراکزِ عمدتاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 15 آبان؛ تاکید رهبری بر افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی/السودانی در ایران

اخبار سیاسی 15 آبان؛ تاکید رهبری بر افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی/السودانی در ایران