مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-17سياسي

ایران با دیپلماسی از غزه حمایت می کند


نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز ایران اسلامی با هوشمندی تمام با استفاده از فضای دیپلماسی از ملت مظلوم فسطین وغزه حمایت دارد.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج گفت: امروز ایران اسلامی با هوشمندی تمام با استفاده از فضای دیپلماسی از ملت مظلوم فسطین وغزه حمایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 26 آبان ماه کرج با اشاره به نسل کشی صهیونیست ها در غزه گفت: همه نگران هستیم که پایان این حملات و درگیری ها چه می شود اما با همه سختی ها و نسل کشی ها که صهیونیست های غاصب به وجود آورده اند، مغلوب قطعی جنگ خود این رژیم جعلی است .

امام جمعه کرج افزود: صهیونیست ها از ابتدای نبرد تاکنون متحمل شکست شده اند ضمن آنکه از فردای جنگ با صهیونیست ها، جنگ غیر مستقیم جبهه مقاومت با آمریکا آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه از روزهای آغازین نبردغزه، آمریکا نیز به صهیونیست ها نفس مصنوعی می دهد تا خود را سرپا نگه دارند؛ تصریح کرد: امروز حیثیت آمریکا واروپا به شکست صهیونیست ها بستگی دارد و مقاومت با هوشمندی کامل جنگ را پیش می برد.

حماس و جبهه مقاومت هر روز با هوشمندی ضربه جدیدی به دشمن می زنند؛ اسراییل با به کار گیری 360 هزار نیروی نظامی نتوانسته کاری انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با دیپلماسی از غزه حمایت می کند

ایران با دیپلماسی از غزه حمایت می کند