مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-15اقتصادي

افتتاح دومین دوره بازارچه برکت در پارک نبوت کرج


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: دولت شبانه روز در تلاش است تا زیرساخت های لازم برای عرضه بدون واسطه تولیدات فعالان مشاغل خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار را فراهم کند تا از این طریق به بهبود وضعیت معیشتی آنها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دارایی روز چهارشنبه 24 آبان در مراسم افتتاح دومین بازارچه برکت استان در پارک نبوت کرج اظهار کرد: این رویدادها کاملا مردمی است و دستگاه های اجرایی صرفا زمینه ساز برگزاری آنها هستند.

وی ادامه داد: بازارچه برکت به دنبال تکمیل زنجیره تولید تا فروش است و شرایطی فراهم می کند که غرفه داران تولیدات خود را بدون واسطه به فروش برسانند.

وی ابراز کرد: این بازارچه ها بخشی از نیاز مردم به تولیدات مختلف را با قیمت مناسب فراهم می کنند و پیش از این نیز البرز تجربه برپایی بازارچه هایی از این دست را داشته است.

وی افزود: سعی داریم برای برپایی چنین بازارچه هایی از ظرفیت مکان های دیگر هم بهره بگیریم و در این خصوص به دنبال انعقاد تفاهمنامه با مدیریت شهری کرج هستیم.

دارایی توضیح داد: دولت شبانه روز در تلاش است تا زیرساخت های لازم برای عرضه بدون واسطه تولیدات فعالان مشاغل خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار را فراهم تا از این طریق به بهبود وضعیت معیشتی آنها کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دومین دوره بازارچه برکت در پارک نبوت کرج

افتتاح دومین دوره بازارچه برکت در پارک نبوت کرج