مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-30سياسي

پیام کاهش مدت خدمت سربازی به جهان


تصمیم رهبر معظم انقلاب در خصوص کاهش زمان خدمت سربازی هرچند در ذهن دشمنان اخلال روانی ایجاد کرد و سبب پریشانی و دستپاچگی رژیم اسراییل شد، اما چندان مورد توجه رسانه های داخلی قرار نگرفت.

- فارس پلاس؛ محسن سلگی در یادداشتی نوشت: درست پانزده روز پس از عملیات الاقصی و شدت گرفتن تهدیدات در منطقه، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول خدمت وظیفه عمومی و به منظور ایجاد عدالت در مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با محل خدمت و نوع ماموریت های محوله، با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می شوند3ماه کاهش یافت.

در این روزهای پر حادثه در منطقه غرب آسیا تقریبا تمام کشورهای منطقه از ترس جنگ بین دولت های قوی مثل ایران در یک طرف و مدعیان قدرت در طرف دیگر مدام درحال حرکت آونگی و ابهام پیچیده هستند.

در این میان، کم شدن مدت زمان خدمت سربازی (به میزان سه ماه) یک پیام واضح و البته نمادین برای داخل و خارج از کشور دارد؛ پیامی که چنین می گوید: همه چیز تحت کنترل است و کشور در امنیت و مصونیت کامل از هرگونه درگیری نظامی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام کاهش مدت خدمت سربازی به جهان

پیام کاهش مدت خدمت سربازی به جهان