مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-16سياسي

مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند


دبیر دیده بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند، گفت: مبارزه با فساد به جای گفتاردرمانی نیازمند روحیه عملگرایانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد شیرانی امشب در نشست رییس جمهور با جمعی از حلقه های میانی و فعالان فرهنگی و سیاسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: علی رغم پیشرفت های خیره کننده کشور در سالیان اخیر عقب ماندگی در برخی موضوعات مانند عدالت قابل پذیرش نیست.

دبیر دیده بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبارزه با فساد شرط لازم برای اقامه عدل و ستاندن حق مستضعفین است.

وی خطاب به رییس جمهور افزود: عملکرد جنابعالی در دستگاه قضا نویدبخش اصلاح نرم افزاری دولت در پیشگیری از وقوع فساد و گلوگاه های فسادزا بود اما گاها انتصاب مدیران ناکارآمد موجب شد تا انتظارات مردم در این بخش محقق نشود.

شیرانی اضافه کرد: دولت مستقر برای پیشبرد امور باید تیم مدیریتی داشته باشد یا تیم سازی کند و یا به جریان های سیاسی و مدیریتی هم سو اکتفا کند.

وی عنوان کرد: دولت فعلی در بعضی استان ها، هیچ یک از سه روش فوق را برنگزید و مسیر چهارم را که ابقای مدیران دولت قبل بود انتخاب کرد و این یک انفعال یا محافظه کاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند

مدیران ناکارآمد مرد مبارزه با فساد نیستند