مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-03سياسي

15 میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح شد


طی دو روز سفر رییس جمهور و هیئت دولت 14 تا 15 میلیارد تومان پروژه آبی در کردستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاحیه طرح های وزارت نیرو در کردستان در بانه اظهار کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که در این ایام میزبان رییس جمهور محبوب و نستوه هستیم شور و نشاط در همه جای استان کاملا مشهود و ملموس است.

وی افزود: دوست و دشمن پیوند ناگسستنی مردم را با دولت و رییس جمهور دیدند و همه دلسوزان و کسانی که برای آینده ایران اسلامی تلاش می کنند و دغدغه مند پیشرفت مردم این مرز و بوم هستند تقدیر کردند.

وی اضافه کرد: در اولین ماهی که توفیق خدمت گذاری مردم کردستان را پیدا کردم در یک روز همه استان را پیمودیم آن روز جمع بندی که صورت گرفت قریب 30 هزار میلیارد پروژه در کردستان کلید خورده اما بسیاری از آنها از جمله 7 سد بزرگ و کوچک نیمه تمام مانده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در این دو سال که از دولت سپری شده یکی از مهمترین حوزه ها که خدمت ماندگار ارائه کرده حوزه وزارت نیرو است.

زارعی کوشا با بیان اینکه اولین نمونه کار جهادی انتقال آب از سد آزاد به سنندج بود، گفت: امروز هم پروژه های کلانی که هر کدام از آنها این شایستگی و عظمت را دارد که جشن برگزار کنیم در این سفر پرخیر و برکت تعدادی از این پروژه ها با ارزش 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح شد

15 میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح شد