مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-06اقتصادي

وعده افتتاح پروژه 4 ساله زیرگذر موسی آباد در سال آینده


زیرگذر موسی آباد شهرستان اسدآباد واقع در محور اسدآباد به کنگاور یکی از پروژه ها در بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای است که در سال 98 برای کاهش خطرات جاده ای و کاهش تصادفات عملیات اجرایی این طرح آغاز شد اما به علت مسائل مختلف از جمله مشکلات اعتباری این پروژه .

- ایسنا/همدان زیرگذر موسی آباد شهرستان اسدآباد واقع در محور اسدآباد به کنگاور یکی از پروژه ها در بخش راهداری و حمل ونقل جاده ای است که در سال 98 برای کاهش خطرات جاده ای و کاهش تصادفات عملیات اجرایی این طرح آغاز شد اما به علت مسائل مختلف از جمله مشکلات اعتباری این پروژه به صورت نیمه کاره طی چهار سال گذشته تاکنون باقی مانده است و نارضایتی های بسیاری را در بین مردم ایجاد کرده و تکمیل این طرح یکی از مطالبات مهم مردم به شمار می رود.

اما اینکه در حال حاضر روند این پروژه در چه مرحله ای است و این طرح باقی مانده از چهار سال پیش چه زمانی به عنوان یکی از مطالبات مهم مردمی شهرستان تکمیل خواهد شد و به بهره برداری می رسد، را از مسئولان ذیربط پیگیر شدیم.

رییس ابنیه و تأسیسات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان روز گذشته در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر در پروژه زیرگذر موسی آباد دو پیمانکار در حال فعالیت بوده و این پروژه هم اکنون فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده افتتاح پروژه 4 ساله زیرگذر موسی آباد در سال آینده

وعده افتتاح پروژه 4 ساله زیرگذر موسی آباد در سال آینده