مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-27بين الملل

آمریکا ، حمله به سوریه را « دفاع از خود » اعلام کرد


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ای بی سی» آمریکا مدعی شد حملات ارتش این کشور به بخش هایی از خاک سوریه، « دفاع از خود » است.

- سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا مدعی شد حملات ارتش این کشور به بخش هایی از خاک سوریه، دفاع از خود است.

اشغال بخشی از خاک سوریه توسط ارتش آمریکا در حالی ادامه دارد که یک مقام آمریکایی، حمله به پایگاه نیروهای مقاومت در این منطقه را دفاع از خود اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی آمریکا مدعی شد حملات ارتش این کشور به بخش هایی از خاک سوریه، دفاع از خود است.

این مقام آمریکایی، ایران را متهم به دست داشتن در حملات اخیر نیروهای مقاومت به پایگاه های غیرقانونی آمریکا در سوریه و عراق کرد و افزود: هدف حملات به گروه های مورد حمایت ایران در سوریه، حفاظت از نیروهایمان در منطقه بوده است.

روزنامه آمریکایی هیل با اشاره به این موضوع که از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه، 16 بار هدف حمله قرار گرفته اند، نوشت: آمریکا تاکنون سندی درباره نقش داشتن گروه خاصی در این حملات ارائه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ، حمله به سوریه را « دفاع از خود » اعلام کرد

آمریکا ، حمله به سوریه را « دفاع از خود » اعلام کرد