مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-06بين الملل

اشغالگران «عهد تمیمی»، فعال و اسیر آزاد شده فلسطینی را دستگیر کردند


رسانه های فلسطینی روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که نیروهای اشغالگر عهد تمیمی، فعال و اسیر فلسطینی را از خانه اش در شهر نبی صالح در شمال غربی رام الله در مرکز کرانه باختری بازداشت کردند.

- اشغالگران عهد تمیمی ، فعال و اسیر آزاد شده فلسطینی را دستگیر کردند رسانه های فلسطینی روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که نیروهای اشغالگر عهد تمیمی، فعال و اسیر فلسطینی را از خانه اش در شهر نبی صالح در شمال غربی رام الله در مرکز کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) تاکید کرد که نیروهای اشغالگر به روستای نبی صالح و به خانه خانواده تمیمی یورش بردند، آن را تفتیش و عهد را در خانه اش دستگیر کردند.

التمیمی اسیر آزاد شده از زندان های اشغالگران است که خبر دستگیری وی مورد توجه رسانه های عربی و بین المللی قرار گرفت و چندین مجله پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی، وی را در فهرست افراد تاثیرگذار جهان قرار دادند.

این کلیپ او را نشان می دهد که سعی دارد با سربازان اشغالگر که قصد نفوذ به خانه اش را دارند، مقابله کند.

در 21 مارس 2017، یک دادگاه صهیونیستی عهد تمیمی را به اتهام سیلی زدن به یک سرباز اشغالگر، ممانعت از کار و حمله به او به هشت ماه زندان، هشت ماه حبس تعلیقی و جریمه نقدی در حدود (1500 دلار) محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران «عهد تمیمی»، فعال و اسیر آزاد شده فلسطینی را دستگیر کردند

اشغالگران «عهد تمیمی»، فعال و اسیر آزاد شده فلسطینی را دستگیر کردند