مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29ورزشي

امیدواری مرد طلایی هانگژو به موفقیت های بزرگتر


دونده استان فارسی که در بازی های پاراآسیایی هانگژو درخشید و دو مدال طلا کسب کرد، به این موفقیت ها راضی نیست و از حالا خود را برای پارالمپیک سال آینده آماده می کند.

- ایسنا/فارس دونده استان فارسی که در بازی های پاراآسیایی هانگژو درخشید و دو مدال طلا کسب کرد، به این موفقیت ها راضی نیست و از حالا خود را برای پارالمپیک سال آینده آماده می کند.

علیرضا زارع در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوصیت درخشش خاصی که در هانگژو داشت، گفت: خدا را شکر که توانستم در اولین حضورم در بازی های آسیایی، در هر دو ماده 100 متر و 200 متر، نه تنها مدال طلا را کسب کنم که رکوردشکنی هم کردم.

وی افزود: سه سال برای این مسابقات تمرین می کردم.

یک سال هم به دلیل کرونا مسابقات تعطیل بود اما امسال توانستیم در مسابقات شرکت کنیم.

زارع در خصوص چگونگی ورودش به ورزش اظهار کرد: از 14 سالگی ورزش را با حضور در فوتبال 7 نفره آغاز کردم و بعد به این خاطر که این رشته از پارالمپیک حذف شد، تصمیم گرفتم تغییر رشته بدهم و به رشته ای بیایم که هم در پاراآسیایی بتوانم شرکت کنم و هم در پارالمپیک.

وی با بیان اینکه مدالش را به روح پدر و مادرش تقدیم می کند، افزود: با این دو مدالی که کسب کردم، با روحیه و انگیزه بیشتری برای حضور در مسابقات جهانی و پارالمپیک سال آینده آماده خواهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری مرد طلایی هانگژو به موفقیت های بزرگتر

امیدواری مرد طلایی هانگژو به موفقیت های بزرگتر