مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-06دانش

به آموزش طب سنتی در رشته پزشکی عمومی توجه خاص داریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دانشکده طب سنتی مستقل گفت: به آموزش طب سنتی در رشته پزشکی عمومی توجه خاص داریم و امیدواریم که بتوانیم در آینده این مقوله را به صورت علمی گسترش دهیم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دانشکده طب سنتی مستقل گفت: به آموزش طب سنتی در رشته پزشکی عمومی توجه خاص داریم و امیدواریم که بتوانیم در آینده این مقوله را به صورت علمی گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست کنسرسیوم مراکز آموزش عالی پزشکی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در شهر پکن پایتخت چین شرکت و سخنرانی کرد.

دکتر حسین قناعتی، رییس دانشگاه در نشست کنسرسیوم مراکز آموزش عالی پزشکی کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای (Medical Institution Consortium Shanghai Cooperation Organization)، در سخنان خود در این نشست با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس طراحی نظام سلامت فعالیت فراتر از آموزش و پژوهش دارد گفت: درمان بالغ بر 4 میلیون نفر از مردمی که در جنوب شهر تهران زندگی می کنند به عهده این دانشگاه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به قدمت 172ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: این دانشگاه بزرگ ترین، قدیمی ترین و مدرن ترین دانشگاه غرب خاورمیانه است و در آن اقدامات بسیار مهمی از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به آموزش طب سنتی در رشته پزشکی عمومی توجه خاص داریم

به آموزش طب سنتی در رشته پزشکی عمومی توجه خاص داریم