مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-06سياسي

پلیسِ ارزشی ما فتنه ‎های دشمنان را ناکام گذاشته است


رییس عقیدتی سیاسی فراجا استان کرمانشاه با اشاره ناکام ماندن فتنه های دشمنان گفت: پلیس ارزشی و مکتبی ما موجب شده دشمنان نتوانند نقشه های شوم خود را در این آب و خاک عملی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس عقیدتی سیاسی فراجا استان کرمانشاه با اشاره ناکام ماندن فتنه های دشمنان گفت: پلیس ارزشی و مکتبی ما موجب شده دشمنان نتوانند نقشه های شوم خود را در این آب و خاک عملی کنند.

حجت الاسلام علیرضا کماسی در نشست خبری امروز (15 آبان) با اشاره به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وجود این سازمان در نیروهای مسلح که از ابتکارات امام راحل به شمار می رود، در جهان بی نظیر است.

وی افزود: امام (ره) همواره نیروهای مسلح را از جهت گیری های سیاسی نهی کرده، اما بر لزوم داشتن بینش سیاسی آنها همواره تاکید داشت و سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح هم با همین هدف آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم این سازمان روشنگری و تبیین حقایق و مسائل سیاسی روز در میان نیروهای مسلح و خانواده های آنهاست که در جنگ ترکیبیِ امروز دشمن یک ضرورت به شمار می رود.

کماسی گفت: امروز اگر دشمن در تمام فتنه های خود ناموفق است، به دلیل آن است که پلیس ما ارزشی و مکتبی و قرآنی است و قطعا این مسیر را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیسِ ارزشی ما فتنه ‎های دشمنان را ناکام گذاشته است

پلیسِ ارزشی ما فتنه ‎های دشمنان را ناکام گذاشته است