مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-07اقتصادي

تملک 275 هکتار زمین برای ساخت مسکن در گلستان


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تملک 275 هکتار زمین برای ساخت مسکن در شهرهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی ملک در نوزدهمین جلسه شورای مسکن استان ظهار کرد: از آغاز اجرای نهضت ملی مسکن تا کنون، از روش های مختلف نسبت به تامین زمین برای ساخت مسکن در استان اقدام شده است.

وی افزود: با توجه به وجود اراضی مرغوب کشاورزی در گلستان با چالش های مختلفی برای تامین زمین روبرو بودیم که بر این اساس از روش های مختلفی برای تامین اراضی اقدام شد.

ملک ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای ایجاد پنج شهرک جدید به مساحت 600 هکتار در شهرهای آزادشهر، بندرگز، گرگان و گمیشان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در پیرامون شهر اینچه برون، طرح شهرکی به مساحت 400 هکتار ایجاد و این طرح در مرحله تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار دارد.

ملک همچنین گفت: توافق با مالکان حقیقی و حقوقی یکی دیگر از روش های تامین زمین در گلستان است که در این حوزه 422 هکتار زمین شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان توافق با دانشگاه آزاد اسلامی و نیروهای مسلح را روش دیگر تامین زمین برای ساخت مسکن در استان عنوان کرد و گفت: چنانچه اراضی متعلق به این دو نهاد قابلیت بارگذاری مسکونی را داشته باشد برنامه ریزی های لازم برای ساخت مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 275 هکتار زمین برای ساخت مسکن در گلستان

تملک 275 هکتار زمین برای ساخت مسکن در گلستان