مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-10سياسي

پیکر جانباز شهید 70 درصد آملی به خاک سپرده شد


پیکر پاک جانباز سرافراز 70 درصد آملی شهید سید حسین کاشانی ظهر امروز پس از تشییع، به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان عصر امروز پیکر پاک یادگار و مبارز هشت سال دفاع مقدس را به روی سر گرفتند و از ناحیه مقاومت بسیج (سپاه)، میدان قائم تا میدان 17 شهریور به سمت مصلای نماز جمعه با پیکر مطهر سید حسین کاشانی نجوای عاشقانه داشتند.

پیکر جانباز 70 درصد آملی پس از تشییع در شهرستان آمل، برای خاکسپاری راهی زادگاهش گلزار شهدای روستای کچب بخش دابودشت شده است.

آملی هایی که ریشه در دماوند کوه و حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 دارند، شب گذشته در آیین وداع با پیکر مطهر جانباز شهید سید حسین کاشانی در حسینیه ثارالله سپاه آمل عاشقانه اشک ریختند و به خاطره گویی با همرزمان شهید پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید حسین کاشانی جانباز 70 درصد آملی پس از تحمل سال ها درد و رنج حاصل از جراحات دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

سید حسین کاشانی فرزند سید روح الله در روز 9 خرداد ماه سال 1342 در روستای کچب بخش دابودشت شهرستان آمل در خانواده ای مذهبی و انقلابی دیده به دنیا آمد و در دو مرحله به تاریخ 9 اسفند سال 1359 در جبهه های منطقه خوزستان و 30 دی ماه سال 1365 در منطقه شلمچه با اصابت ترکش به شکم و دو پا جانباز 70 درصد لقب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر جانباز شهید 70 درصد آملی به خاک سپرده شد

پیکر جانباز شهید 70 درصد آملی به خاک سپرده شد