مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-20اقتصادي

جریمه پنج میلیارد ریالی یک واحد تولیدی محصولات پتروشیمی در آذربایجان شرقی


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یک واحد تولیدی محصولات پتروشیمی پنج میلیارد و 112 میلیون ریال جریمه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: یک واحد تولیدی محصولات پتروشیمی پنج میلیارد و 112 میلیون ریال جریمه شد.

یوسف پایدار در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در راستای اقدامات نظارتی و بررسی وضعیت تولید واحدهای تولیدی کالاهای پتروشیمی در مرکز استان، بازرسان این اداره کل یک واحد متخلف را شناسایی کردند و پرونده تخلفاتی برای این واحد تولیدی با عنوان عدم ثبت در سامانه جامع انبار تشکیل شد.

وی گفت: در ادامه روند رسیدگی به موارد تخلفات، این واحد تولیدی به پرداخت پنج میلیارد و 112 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: نظارت بر مراکز عرضه و واحدهای تولیدی در اولویت کاری بازرسان این معاونت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص مراتب را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری اداره کل و یا سایت ir.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه پنج میلیارد ریالی یک واحد تولیدی محصولات پتروشیمی در آذربایجان شرقی

جریمه پنج میلیارد ریالی یک واحد تولیدی محصولات پتروشیمی در آذربایجان شرقی