مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-01اقتصادي

برگزاری تخصصی ترین همایش هنر صنعت طلای کشور به میزبانی یزد


سومین همایش هنرصنعت طلا به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین همایش در این حوزه با حضور فعالان این حوزه و میهمانان داخلی و خارجی به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد سومین همایش هنرصنعت طلا به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین همایش در این حوزه با حضور فعالان این حوزه و میهمانان داخلی و خارجی به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

این دوره از همایش که بزرگترین همایش علمی و تخصصی در صنعت جواهرآلات است، جمعه نوزدهم آبانماه با حضور خانواده بزرگ هنرصنعت طلا و جواهرات و میهمانان خارجی در هتل کریاس پلاس میبد در استان یزد برگزار خواهد شد.

محمد فرخی دبیر این همایش عصر امروز چهارشنبه 10 آبان در جمع خبرنگاران، مهمترین هدف برگزاری این همایش را ارتقای تجربیات فعالان هنرصنعت طلا و جواهر و نیز احیای جایگاه یزد به عنوان شهر ملی زیورآلات خواند و گفت: البته تلاش داریم یزد را با توجه به سبقه فعالیت در این هنرصنعت به عنوان شهر جهانی زیورآلات در یونسکو نیز به ثبت برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش در دانشگاه یزد، گفت: پارسال دومین همایش که به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین همایش حوزه جواهرات کشور طی 10 سال گذشته شناخته شد را در سالن همایشهای بین المللی در تهران با حضور 500 نفر از فعالان این حوزه برگزار کردیم و امسال نیز میزبان 850 نفر از فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تخصصی ترین همایش هنر صنعت طلای کشور به میزبانی یزد

برگزاری تخصصی ترین همایش هنر صنعت طلای کشور به میزبانی یزد