مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-03اجتماعي

تیم های امدادی اصفهان به حالت آماده باش درآمدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از عصر شنبه تا روز یکشنبه هشدار سطح نارنجی برای بارش در مناطق شرق شمال و مرکز استان صادر شده و اعلام آماده باش مدیریت بحران استان به تیم های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث داده شده است.

- منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه باعث بارش های متناوب در اکثر مناطق استان شده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته در خوانسار 16 میلی متر، بویین میاندشت 15، داران13، فریدونشهر 11، آران و بیدگل 10، نطنز 12، کوهپایه 10، زرین شهر 7، اردستان 5 و سمیرم، دهاقان و شهرضا 4 میلی متر باران ثبت شده است.

شیشه فروش بیان کرد: از عصر شنبه تا روز یکشنبه هشدار سطح نارنجی برای بارش در مناطق شرق شمال و مرکز استان صادر شده و اعلام آماده باش مدیریت بحران استان به تیم های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث ناشی از آبگرفتگی و سیلاب های ناگهانی در مناطق روستایی، شهری و شیب کوهستان ها در شرق اصفهان، اردستان، نایین، خوروبیابانک، چوپانان، انارک، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و کاشان داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: احتیاط و رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده ها و توجه به هشدارهای پلیس راه، حفاظت محصولات کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های امدادی اصفهان به حالت آماده باش درآمدند

تیم های امدادی اصفهان به حالت آماده باش درآمدند