مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-04بين الملل

رژیم صهیونیستی از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده است


بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار رژیم صهیونیستی نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، - ایسنا/گیلان وزیر کشور گفت: بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار رژیم صهیونیستی نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

احمد وحیدی در حاشیه سفر به گیلان در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا، پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: امروز شاهد جنایت های کم نظیری از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستیم.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار رژیم صهیونیستی همگان را به این باور رسانده که این رژیم جعلی دیگر قادر به ادامه حیات نیست، افزود: بمباران دیوانه وار و وحشیانه مردم عزیز و مقاوم غزه نشان دهنده پایان کار رژیم صهیونیستی نه فقط در ابعاد سیاسی و امنیتی و نظامی، بلکه از نظر انسانی و اخلاقی است.

وزیر کشور با اشاره به رویارویی رزمندگان مقاومت فلسطین با دشمن در صحنه نبرد، عنوان کرد: قدرت ارتش رژیم صهیونیستی به آنجا رسیده که مردم بی گناه را بمباران می کند، یعنی این رژیم جنایتکار از نظر نظامی به انتها رسیده است.

وحیدی عملیات طوفان الاقصی را ضربه بزرگ و جبران ناپذیر امنیتی به رژیم صهیونیستی دانست و متذکر شد: اسراییل از نظر سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده است

رژیم صهیونیستی از نظر نظامی، امنیتی و اخلاقی به انتها رسیده است