مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-02اقتصادي

دولت متعهد به ساخت 30 هزار کیلومتر آزادراه است


معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: دولت سیزدهم متعهد به ساخت 30 هزار کیلومتر آزاد راه یا راه اصلی در کشور شد که تاکنون 16 هزار کیلومتر از این میزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمدرضا کدخدا زاده عصر امروز در آیین بهره برداری از قطعه نخست جاده دولت آباد(زاوه)- تربت حیدریه اظهار کرد: به هر سوی کشور که نگاه کنیم، یک کارگاه راه سازی فعالی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نا ایمن بودن محور خواف - رشتخوار - تربت حیدریه که ظرف سه روز اخیر تلفات انسانی بسیار دردناک و به دنبال آن نارضایتی شهروندان رشتخوار را به همراه داشت نیز گفت: در منطقه خواف با تعدد معادن سنگ آهن و به تبع آن تردد تریلر و خودروهای سنگین مواجه هستیم.

کدخدازاده افزود: اکنون ما قطعه یک از سمت تربت حیدریه و قطعه 10 از سمت خواف را با مشارکت ایمیدرو در حال انجام داریم که تقریبا رو به نهایی شدن است .

بهره برداری از قطعه نخست جاده دولت آباد- تربت حیدریه با 750 میلیارد ریال  در ادامه این آیین محسن زنگنه ، نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: عملیات اجرایی این قطعه با انجام 11890 تن آسفالت و 4100 متر گاردریل با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال در طول یکسال گذشته صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت متعهد به ساخت 30 هزار کیلومتر آزادراه است

دولت متعهد به ساخت 30 هزار کیلومتر آزادراه است