مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-29بين الملل

منابع ترکیه ای: دیپلمات های اسراییلی از 10 روز پیش از ترکیه خارج شده اند


دیپلمات های اسراییلی از 10 روز پیش از ترکیه خارج شده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه دیپلماتیک در ترکیه اعلام کردند که دیپلمات های اسراییلی از 19 اکتبر جاری، این کشور را ترک کرده اند.

  این در حالی است که الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیست، روز گذشته، خبر داد که دستور بازگشت دیپلمات های اسراییلی در ترکیه به فلسطین اشغالی را صادر کرده است.

منابع ترکی اعلام کردند که دیپلمات های رژیم صهیونیستی، عملا مدتی است که ترکیه را ترک کرده اند و در حال حاضر در خاک ترکیه نیستند بلکه از 19 اکتبر جاری به فلسطین اشغالی بازگشته اند.

  این منابع در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی تصریح کردند که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در 18 اکتبر، یادداشتی را به وزارت خارجه ترکیه ارسال و اعلام کرد که در سایه تحولات اخیر، دیپلمات های اسراییلی از 19 اکتبر سفارت اسراییل در ترکیه را ترک می کنند.

این منابع تاکید کردند: دشوار است که بفهمیم چرا کوهن دستور بازگشت آن ها را صادر کرده است، زیرا این دیپلمات ها ازجمله ایریت لیلیان سفیر اسراییل عملا کشور ما را به دلایل امنیتی ترک کرده اند و این موضوع را به آنکارا اطلاع داده اند.

  این در حالی است که کوهن، روز گذشته در واکنش به مواضع ترکیه در حمایت از حماس و غزه، اعلام مرد که به دیپلمات های اسراییل دستور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع ترکیه ای: دیپلمات های اسراییلی از 10 روز پیش از ترکیه خارج شده اند

منابع ترکیه ای: دیپلمات های اسراییلی از 10 روز پیش از ترکیه خارج شده اند