مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-14سياسي

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان فارس معرفی شد


طی مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه ، رییس کل دادگستری، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی استان، فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان فارس معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید یگان حفاظت دادگستری فارس با اشاره به تلاش نیروهای این یگان در تأمین امنیت و ایجاد بستر امن برای انجام امور قضایی گفت: توجه به مقوله امنیت از اولویت های دستگاه قضایی است و زمانی برنامه مراجع قضایی به خوبی اجرا و اهداف آن محقق می شود که یکی از اصلی ترین شرایط آن یعنی فضای امن و آرام و مساعد جهت ارائه خدمات قضایی ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه اولین مواجهه مراجعان به دادگستری و سازمان های وابسته به قوه قضاییه با مأموران یگان حفاظت است گفت: لزوم رعایت مبانی اخلاقی و شأن و منزلت مراجعان ضروری است و لازم است در دوره های آموزشی مختلف در فواصل زمانی مناسب این اصول مرور و یادآوری شود .

وی موضوع تجهیز مبادی ورود و خروج مراجعان به سیستم های الکترونیک و سامانه های ثبت تردد را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این امکانات زمینه اجرای بهتر اهداف تعیین شده در برنامه های تکریم ارباب رجوع را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان فارس معرفی شد

فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری کل استان فارس معرفی شد