مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-11دانش

بازار مسابقات مناظره دانشجویی در کرمان داغ می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزای دانشجو نجمه موسی پور در مصاحبه ای با اعلام این خبر گفت: این مسابقات هرسال و با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزای دانشجو نجمه موسی پور در مصاحبه ای با اعلام این خبر گفت: این مسابقات هرسال و با حضور تیم های مختلف دانشجویی از دانشگاه های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می شود و تیم های برگزیده به مرحله کشوری راه می یابند.

او توسعه فرهنگ گفتگو و آموزش، ارتقاء تفکر خلاق و نقاد بین دانشجویان در قالب فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: کسب دانش عمومی درمورد موضوعات مختلف، ایجاد انگیزه در جامعه به منظور توجه بیشتر به ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی در مسابقات مناظره دانشجویی مورد تأکید است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات پاییز و زمستان امسال برگزار می شود، اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات تا 10 آذرماه امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسابقات مناظره دانشجویی در کرمان داغ می شود

بازار مسابقات مناظره دانشجویی در کرمان داغ می شود