مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-14بين الملل

ثبت شکایت های گروه های حقوق بشری، رژیم صهیونیستی را بی حیثیت خواهد کرد


یک فعال حقوق بشر در خصوص نقش سمن ها و گروه های حقوق بشری آزاد دنیا برای جلوگیری از جنایات های رژیم صهیونیستی گفت: سمن ها می توانند شکایت های بی شماری را علیه رژیم اشغالگر ثبت کنند.

- یک فعال حقوق بشر در خصوص نقش سمن ها و گروه های حقوق بشری آزاد دنیا برای جلوگیری از جنایات های رژیم صهیونیستی گفت: سمن ها می توانند شکایت های بی شماری را علیه رژیم اشغالگر ثبت کنند.

این شکایت های متعدد باعث بی حیثیت کردن رژیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامان نیازی که با برنامه روی موج مقاومت رادیو مقاومت گفت وگو می کرد،با اشاره به جنایات در غزه بر تمرکز بر کارکرد سازمان های بین المللی تاکید کرد و گفت: امروز روز حساب است و این سازمان های بین المللی که سال هاست تاسیس شده اند، آیا قدرت اجرایی کردن قواعد مورد پذیرش دولت ها را دارند؟ وی افزود: در شرایط جنگی همه قواعد و اصول بشردوستانه باید رعایت شود و مطابق کنوانسیون های چهارگانه ژنو عمل شود اما متاسفانه شاهدیم که اسراییل اینگونه رفتار نمی کند و بیمارستان ها و کودکان را هدف قرار می دهد و فلسطینی ها را به کوچ اجباری مجبور می کند و نسل کشی و جنایات جنگی شامل قطع آب، سوخت و کشتار کودکان و توهین به مقدسات را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شکایت های گروه های حقوق بشری، رژیم صهیونیستی را بی حیثیت خواهد کرد

ثبت شکایت های گروه های حقوق بشری، رژیم صهیونیستی را بی حیثیت خواهد کرد