مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-17اجتماعي

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس در کشور


وزیر آموزش و پرورش از هزینه 1000 میلیارد تومانی برای استانداردسازی 9500 سامانه گرمایشی مدارس کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در افتتاح همزمان استانداردسازی سامانه های گرمایشی 9500 کلاس درس کشور، اظهار کرد: یکی از مطالب مهمی که در سند تحول به آن اشاره شده، بحث مناسب سازی فضای مدرسه است؛ فضا و محیط نقش بسیار مهمی در حوزه یادگیری دارد.

وی با بیان اینکه برخی از متخصصین حوزه تعلیم و تربیت می گویند فضای آموزشی تأثیر بسیاری در یادگیری دارد، عنوان کرد: تجهیزات آموزشی حتما در یادگیری تأثیر دارد؛ تحول در سند تحول بنیادین یک تحول همه جانبه و تمام ساحتی است، هم درونی بوده و هم بیرونی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم، بحث استاندارسازی فضای آموزشی سطح کشور در حوزه گرمایشی و سرمایشی است، گفت: خشنودیم که اعلام کنیم سیستم گرمایشی 91 درصد کلاس های کشور استانداردسازی شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم همه توان خود را به کار می گیرد تا باقی مدارس کشور را نیز استانداردسازی کند، گفت: در دو سال گذشته دولت سیزدهم برنامه ریزی کردیم که حداقل در شهرهایی که موضوع سامانه  گرمایشی و سرمایشی، اهمیت بیشتری دارد، تا حد امکان و با توان حداکثری کلاس ها را اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس در کشور

استانداردسازی سامانه گرمایشی 9500 کلاس درس در کشور