مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-14سياسي

استواری و اقتدار ایران به واسطه حضور مردم درصحنه های مختلف انقلاب است


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، استواری، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به واسطه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب برشمرد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، استواری، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به واسطه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب برشمرد.

  حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم یادواره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان اهر، گفت: خطه قهرمان پرور اهر، عالمان، مردان و فرماندهان بزرگی را به همراه 400 شهید در راه اقتدار و عظمت ایران اسلامی تقدیم کرده که یاد و نام این شهدا همیشه در یادها و خاطرات باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، شهدا را نماد اقتدار و افتخار برای ایران اسلامی برشمرد و افزود: با گذشت سال ها از جنگ تحمیلی امروز شاهد برگزاری یادواره ها، مراسمات و بزرگداشت های مختلفی برای شهدا و ایثارگران در شهرها و روستاهای کشور هستیم و این امر حاکی از آن است که مردم، عاشق انسان های بزرگی هستند که برای حفظ انقلاب و اسلام شجاعانه جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را یک موهبت و نعمت الهی برای مردم ایران عنوان کرد که باید قدر این نعمت را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استواری و اقتدار ایران به واسطه حضور مردم درصحنه های مختلف انقلاب است

استواری و اقتدار ایران به واسطه حضور مردم درصحنه های مختلف انقلاب است