مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-18اقتصادي

پایداری شرکت های تعاونی به حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی نیاز دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پایداری شرکت های تعاونی را نیازمند حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی دانست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پایداری شرکت های تعاونی را نیازمند حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی دانست.

سید فرهاد ناصری نیا 27 آبان در حاشیه بازدید از طرح های تعاونی شهرستان کوهدشت که با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدها انجام شد، اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه های احرایی مرتبط با حوزه اقتصادی تلاش می کنیم تا به صورت ویژه مشکلات شرکت های تعاونی پیگیری، رصد و رفع کنیم.

وی افزود: امروزه شرکت های تعاونی در زمینه رونق تولید و اشتغال جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده اند.

این مسئول اضافه کرد: با بازدید از واحدهای تعاونی در تلاش هستیم موانع موجود بر سر راه آنها را شناسایی کرده و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی مشکلات و مسائل پیش روی این واحدهای اقتصادی را بر طرف کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان تاکید کرد: پایداری و دوام شرکت های تعاونی به حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی نیاز دارد.

ناصری نیا افزود: می طلبد دستگاه های اجرایی تخصصی این تعاونی ها در حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات برنامه ریزی های مدونی برای تداوم حیات این واحدهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شرکت های تعاونی به حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی نیاز دارد

پایداری شرکت های تعاونی به حمایت و ایجاد بازار فروش برای محصولات تولیدی نیاز دارد