مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-08سياسي

اعتراف نماینده مجلس به سهم افغان ها در آسیب ها و نابسامانی های اجتماعی


بسیاری از مهاجران افغانی در تولید، کشاورزی، صنعت و… زحمتکش هستند و نمی توان به مجموعه مهاجران افغان اَنگ ضد امنیتی و آسیب های اجتماعی زد اما باید بپذیریم در بسیاری از نابسامانی ها و آسیب های اجتماعی که در مناطق مختلف در حال رخداد .

- معین الدین سعیدی : بسیاری از مهاجران افغانی در تولید، کشاورزی، صنعت و… زحمتکش هستند و نمی توان به مجموعه مهاجران افغان اَنگ ضد امنیتی و آسیب های اجتماعی زد اما باید بپذیریم در بسیاری از نابسامانی ها و آسیب های اجتماعی که در مناطق مختلف در حال رخداد است اتباع افغانی سهمی در شکل گیری آن ها دارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم در بسیاری از نابسامانی ها و آسیب های اجتماعی که در مناطق مختلف در حال رخداد است اتباع افغانی سهمی در شکل گیری آن ها دارند.

خبرگزاری خانه ملت نوشت: معین الدین سعیدی در گفت و گویی در مورد طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت، گفت: آمار متفاوتی از حضور اتباع افغانی در کشور وجود دارد که در خوشبینانه ترین حالت حدود 7 میلیون نفر تبعه افغانی در ایران زندگی می کنند.

در حال حاضر طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت در کمیسیون شوراها در حال بررسی است و بر همین مبنا کارت هویتی برای آن ها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف نماینده مجلس به سهم افغان ها در آسیب ها و نابسامانی های اجتماعی

اعتراف نماینده مجلس به سهم افغان ها در آسیب ها و نابسامانی های اجتماعی