مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-15سياسي

برندگان اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان مشخص شدند


سردار موسی کمالی مشاور قرارگاه مهارت آموزی سربازان، امروز چهارشنبه از پایان مرحله اول مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه و راه یابی 1680 نفر به مرحله استانی مسابقات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه اظهار داشت: مرحله اول مسابقه در آبان ماه به اتمام رسید و سربازان ماهر کلیه یگان های نیروهای مسلح در سراسر کشور از ارتش ، سپاه، فراجا و وزارت دفاع در این مسابقه شرکت کردند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: هرکدام از یگان ها در هرکدام از 15 رشته مسابقه یک نفر را از طریق خبرگی شناسایی و برای سطح استان معرفی کردند و مرحله اول به خوبی پایان یافت.

وی افزود: پیش بینی شده مرحله دوم در 5 آذر به صورت سراسری باهمکاری سازمان فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در 34 قرارگاه مهارت آموزی استانهای کشوراز ارتش، سپاه، فراجا، 7 قرارگاه وزارت دفاع و 3 قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شود و مسابقات در 113 قرارگاه برگزار می شود و در هر مرحله دوم هر سازمان 510 نفر، وزارت دفاع 105 نفر و ستاد کل نیروهای مسلح نیز 45 نفر را معرفی می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان مشخص شدند

برندگان اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان مشخص شدند