مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 03:252023-11-09بين الملل

بلد نبود! (گفت و شنود)


به راستی آقای ظریف به نمایندگی از کدام مردم حرف می زند؟! از مردمی که فقط 8 میلیون نفر آنها برای اعزام به غزه ثبت نام کرده اند؟! از مردمی که در حمایت از زنان و کودکان قتل عام شده غزه سر از پا نمی شناسند؟! یا .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: نفتالی بنت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته است حزب الله و حماس بازوهای ایران هستند و ما در نهایت باید ایران را بزنیم ! گفتم: اگر حماس و حزب الله به قول خودشان بازوهای ایران باشند! صهیونیست های بدبخت در مقابل آنها مثل خر (دور از جان خر ) در گِل مانده اند، چطوری می خواهند با ایران مقابله کنند؟!  گفت: در حالی که نفتالی بنت علیه ایران قُمپز در می کند و زور الکی می زند! آقای ظریف هم با اظهارات نسنجیده خود عصا زیر بغل او گذاشته و گفته است قرار نیست ما جای مستضعفین بجنگیم .

مردم از پرداخت هزینه خسته شده اند و .

!  گفتم: آقای ظریف به نمایندگی از کدام مردم حرف می زند؟! از مردمی که فقط 8 میلیون نفر آنها برای اعزام به غزه ثبت نام کرده اند؟! از مردمی که در حمایت از زنان و کودکان قتل عام شده غزه سر از پا نمی شناسند؟! یا .

گفت: آقای ظریف چند سال قبل هم درحالی که آمریکا لاف می زد که گزینه نظامی روی میز است گفته بود آمریکا با فشردن یک دکمه می تواند ظرف 5 دقیقه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود کند! گفتم: ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلد نبود! (گفت و شنود)

بلد نبود! (گفت و شنود)