مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-12اقتصادي

کاهش 24 میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین با توسعه همزمان ال پی جی و سی ان جی


اختصاص سالیانه 3 میلیون تن مازاد گاز مایع کشور که به دلایل مختلف امکان صادر کردن آن یا استفاده بهینه از آن وجود ندارد، مصرف سوخت خودرو، می تواند موجب کاهش روزانه بیش از 12 میلیون لیتر مصرف بنزین شود.

- اختصاص سالیانه 3 میلیون تن مازاد گاز مایع کشور که به دلایل مختلف امکان صادر کردن آن یا استفاده بهینه از آن وجود ندارد، مصرف سوخت خودرو، می تواند موجب کاهش روزانه بیش از 12 میلیون لیتر مصرف بنزین شود.

عضو هیات مدیره انجمن شرکت های توزیع کننده گاز مایع گفت: با توجه به ناترازی بنزین و شرایط موجود در کشور لازم است به دنبال توسعه صنعت سی ان جی و ال پی جی باشیم چرا که این دو سوخت می توانند تا 24 میلیون لیتر در روز میزان مصرف بنزین را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاتح برایی امروز در نشستی خبری با اشاره به نقش و اهمیت گاز مایع و سی ان جی در کمک به اقتصاد انرژی، اظهار کرد: با وجود ناترازی بنزین و روند فزاینده آن LPG می تواند در کنار CNG کمک شایانی به رفع نا ترازی بنزین کند.

به گفته وی اختصاص سالیانه 3 میلیون تن مازاد گاز مایع کشور که به دلایل مختلف امکان صادر کردن آن یا استفاده بهینه از آن وجود ندارد، مصرف سوخت خودرو، می تواند موجب کاهش روزانه بیش از 12 میلیون لیتر مصرف بنزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 24 میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین با توسعه همزمان ال پی جی و سی ان جی

کاهش 24 میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین با توسعه همزمان ال پی جی و سی ان جی