مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-04سياسي

خروش استکبارستیزی مردم انقلابی پل دختر در راهپیمایی 13 آبان


مراسم یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در پل دختر برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان با شرکت در راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر وحدت، انسجام و مقاومت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

مردم همیشه در صحنه هویزه ثانی (پل دختر) از ساعات اولیه راهپیمایی بزرگ داشت 13 آبان با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان، تصاویری از مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و با مشت های گره کرده به خیابان آمدند و با سردادن شعارهایی نظیر هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، نابودی استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن،رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواستار شدند.

حضور با شکوه دانش آموزان دهه هشتادی و نودی و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان 1402، نقطه عطف مراسم بود و نوجوانان و جوانان با حضور پرشور، بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند و نشان دادند همچنان پای آرمان های امام راحل ،شهدا و انقلاب هستند و برای سربلندی ایران اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش استکبارستیزی مردم انقلابی پل دختر در راهپیمایی 13 آبان

خروش استکبارستیزی مردم انقلابی پل دختر در راهپیمایی 13 آبان