مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-21سياسي

ضرورت ایجاد مرکز پایش مردمی آلایندگی ها در اردکان


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایجاد مرکز پایش مردمی آلایندگی ها در اردکان باید با نظارت خود مردم و پایش علمی نسبت به ارائه اطلاعات صحیح به مردم اقدام کرده، - ایسنا/یزد نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ایجاد مرکز پایش مردمی آلایندگی ها در اردکان باید با نظارت خود مردم و پایش علمی نسبت به ارائه اطلاعات صحیح به مردم اقدام کرده، کنترل و ارزیابی میزان آلایندگی واحدهای صنعتی را نظارت کند.

محمدرضا دشتی صبح امروز ضمن بازدید از نمایشگاه دودکُش که به منظور ترویج فرهنگ محیط زیست در این شهرستان برپا شده است، اظهار کرد: بیش از یک دهه از استقرار کارخانه های صنعتی با آلایندگی بالا به واسطه مجوزهای حساب نشده و نداشتن پیوست های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی گذشته و این روند نیازمند ساماندهی جدی است.

وی با بیان این که اقدامات و پژوهش هایی طی سه سال گذشته در سطح استان آغاز شده و بحث مطالعه و شناسایی منابع آلایندگی توسط دانشگاه تهران در حال انجام است و می بایست پیش از مجوز و استقرار کارخانه صورت می پذیرفت.

نماینده اردکان با بیان این که نتیجه مطالعات می بایست برای مردم اردکان بدون هیچ کم و کاستی بیان شود، گفت: برخلاف باورهای عموم مردم، در نتایج این پژوهش؛ تاثیر آلودگی ناشی از خودروها به دلیل وجود جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مرکز پایش مردمی آلایندگی ها در اردکان

ضرورت ایجاد مرکز پایش مردمی آلایندگی ها در اردکان