مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-06سياسي

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: اصلی ترین مسأله در حوزه جوان سازی جمعیت، ضرورت فرهنگ سازی است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: اصلی ترین مسأله در حوزه جوان سازی جمعیت، ضرورت فرهنگ سازی است.

احسان یاوری امروز، 15 آبان ماه در چهارمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه فرزندآوری و اهمیت این مساله اظهار کرد: کنار حل مشکلات اقتصادی کشور، باید برای تغییر انگاره های غلط نقش بسته در اذهان جامعه درباره جمعیت و فرزندآوری، کار فرهنگی در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر موضوع فرزندآوری را صرفاً به اقتصاد و رفاه گره بزنیم، مساله جمعیت حل نخواهد شد؛ چرا که میزان فرزندآوری با رفاه رابطه مستقیمی ندارد.

یاوری با تاکید بر اینکه طی دو دهه فرهنگ مربوط به فرزندآوری در جامعه تغییر کرده و تغییر مجدد آن نیازمند به فرهنگ سازی است، ادامه داد: باید متوجه بود که منافع و مضرات این مساله مشمول همه خواهد شد از این رو همه باید با درک فوریت مسئله به آن ورود کنند.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مدارس و دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی برای تبیین موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری بیان کرد: باید با خلاقیت هنرمندانه و فرهنگی به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت است

فرهنگ سازی اصلی ترین مسأله در جوان سازی جمعیت است