مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:462023-11-05اقتصادي

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: با اقدامات و تدابیر اندیشیده شده زمستان سال جاری در صورت افزایش مصرف گاز و افت فشار احتمالی، مرغداری ها و گلخانه ها از قطعی گاز مستثنی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط خبرگزاری فارس از همدان رضا بهراملو صبح امروز در جمع خبرنگاران از 901 هزار قطعه جوجه ریزی طی 10 روز اول آبان ماه در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون بیش از صد درصد تعهد استان نسبت به جوجه ریزی آبان محقق شده است.

 وی با بیان اینکه طبق برش شهرستانی اسدآباد، کبودراهنگ و تویسرکان در جوجه ریزی آبان بیشترین عملکرد را داشتند افزود: تعهد جوجه ریزی استان بالغ بر 3 میلیون قطعه در ماه جاری است که این میزان در ماه گذشته نیز بیش از تعهد محقق شده است.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش دیگر تاکید کرد: با پیشنهاد ما در کارگروه مدیریت بحران و قبول و دستور استاندار همدان، تدابیری اندیشیده شد تا طی سال جاری بهنگام برودت و کاهش دما و به تبع آن افزایش مصرف گاز و افت فشار احتمالی، مرغداری ها و گلخانه ها از قطعی گاز مستثنی شوند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه بحران، با تاکید استاندار همدان این مهم تصویب شد اضافه کرد: در اثر قطعی گاز، صنایعی همچون مرغداری ها خسارت زیادی متحمل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود

زمستان امسال گاز مرغداری ها و گلخانه ها قطع نمی شود