مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-14اجتماعي

شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان در فارس


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از اجرای طرح «شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان» در سطح این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از اجرای طرح شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان در سطح این استان خبر داد.

مجید احمدی امروز، 23 آبان در جلسه وبینار آموزشی، با حضور کارشناسان و آموزش دهندگان شهرستان ها و مناطق استان، اظهار کرد: در راستای تسریع در ریشه کنی بی سوادی و تسهیل فعالیت آموزش دهندگان، طرح شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان در سطح استان اجرایی می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر محله ای اجرا شدن این طرح، گفت: در این طرح آموزش دهندگان باید با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه جامع سوادآموزی از قسمت کلاس گذاری محله محور با انتخاب منطقه یا روستا خود در سطح شهرستان، لیست نفرات مشخص شده برای خود را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: آموزشیار نهضت می تواند با شناسایی و دریافت مشخصات هویتی و تحصیلی سوادآموزان و بارگذاری این اطلاعات در سامانه جامع سوادآموزی این طرح را اجرایی کند.

احمدی بر بهره مندی آموزشیاران بر بهره مندی از همه ظرفیت های موجود، ادامه داد: در این راستا باید برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت تداوم اقدامات حوزه سوادآموزی با آموزش دهندگان و ناظرین صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان در فارس

شناسایی و جذب محله محور سوادآموزان در فارس