مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-20سياسي

دولت برای جبران عقب ماندگی محرومترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد چه کرده است؟


مارگون یکی از شهرستان های محروم کهگیلویه و بویراحمد است و دولت سیزدهم بنا دارد تا با انجام طرح ها و پروژه ها غبار محرومیت را از چهره این شهرستان بزداید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شهر مارگون از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتم دی ماه سال 1398 از شهرستان بویراحمد جدا و با جمعیت بیش از 21 هزار نفر به عنوان شهرستان مستقل شد.

مارگون شهرستانی که تنها نام شهرستان بودن را یدک می کشد را شاید بتوان یکی از محرومترین شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد قلمداد کرد و از امکانات لازم بی بهره است، البته مردم مارگون امیدوارند در دولت سیزدهم این امکانات تامین و غبار محرومیت از چهره مارگون رخت بر بندد.

 در همین خصوص معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به مشکلات مارگون آگاه هستیم و همه تلاش مجموعه استانداری رفع این مشکلات است، گفت: به کمی فرصت نیاز است تا برنامه ها و اقدامات در نظر گرفته شده دولت در این شهرستان عملیاتی شود.

علی محمد روستا با بیان اینکه مارگون شهرستان محروم استان است، افزود در تلاشیم تا بنیاد علوی را در مارگون مستقر کنیم و اگر مستقر شود طی چهار سال رقمی بالغ بر 500 میلیارد تومان در این منطقه هزینه خواهد شد و وعده هایی که در حوزه تعمیر و تحول در زیرساخت دادیم عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای جبران عقب ماندگی محرومترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد چه کرده است؟

دولت برای جبران عقب ماندگی محرومترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد چه کرده است؟