مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-15سياسي

اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند و بساط معدود افراد هنجارشکن و قانون گریز در استان برچیده خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند و بساط معدود افراد هنجارشکن و قانون گریز در استان برچیده خواهد شد.

سردار مهدی حاجیان در همایش امنیت محله محور در شهرستان گیلانغرب، از اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در جامعه خبر داد و گفت: ملاک ارزیابی عملکرد پلیس مردم هستند و اگر آنها از این عملکرد رضایت داشتند می توانیم بگوییم برای برقراری امنیت موفق عمل کرده ایم.

حاجیان با بیان اینکه من و همکارانم با خود عهد کرده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و در این راه مقدس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: مردم شریف استان کرمانشاه و شهرستان گیلانغرب مطئمن باشند تا پای جان برای رفاه و آسایش و امنیت آن ها تلاش و مبارزه خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه امروز پلیس جمهوری اسلامی خدمتگزار واقعی مردم است و به این خدمتگزاری هم افتخار می کند، گفت: تقدیم بالغ بر 54 شهید دلیل خوبی بر این ادعاست تا ثبت کند در عمل خادم مردم بوده و هدفی جز برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند

اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن امنیت مردم و جامعه را خدشه دار کنند