مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-31اقتصادي

مسکن مهر دمق به بنیاد مسکن واگذار شود


انتظار است برای حل مشکل مسکن مهر دمق با مساعدت استاندار همدان طی مصوبه ای این پروژه به بنیاد مسکن واگذار شود.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: انتظار است برای حل مشکل مسکن مهر دمق با مساعدت استاندار همدان طی مصوبه ای این پروژه به بنیاد مسکن واگذار شود.

علی اصغر غفاری آثار سه شنبه 9 آبان در جلسه وبیناری شورای مسکن استان همدان که به ریاست استاندار همدان در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسکن مهر دمق یکی از جمله پروژه هایی است که حدود 13 سال پیش این طرح در شهر دمق اجرا شد اما به دلیل نبود متقاضی این مجموعه با بیش از 60 واحد مسکونی در این شهر نیمه تمام و برای سالها بدون استفاده ماند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل مسکن مهر دمق در مهر ماه سال گذشته اتمام این پروژه به شهرداری دمق واگذار شد، افزود: با توجه به مشکلاتی که شهرداری دمق دارد، در حال حاضر کار قفل شده است و انتظار می رود برای حل مشکل با مساعدت استاندار همدان طی مصوبه ای این پروژه به بنیاد مسکن واگذار شود.

غفاری آثار با اشاره به اینکه از 66 قطعه مسکن مهر دمق تعداد 47 قطعه آن تاکنون تعیین تکلیف شده و طرح فوق دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است، خاطرنشان کرد: با واگذاری طرح به بنیاد مسکن به طور قطع با این اقدام کار راحت تر حل و مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر دمق به بنیاد مسکن واگذار شود

مسکن مهر دمق به بنیاد مسکن واگذار شود