مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:102023-11-09سياسي

نخستین رویداد مدیریت دانش وزارت کشور در یاسوج برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه نخستین رویداد پودمان آموزشی مدیریت دانش وزارت کشور با شرکت نخبگان و برگزیدگانی از 9 استان کشور و  دبیر اجرایی مدیریت دانش وزارت کشور با حضور مراد علی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری .

- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین رویداد پودمان آموزشی مدیریت دانش وزارت کشور در یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه نخستین رویداد پودمان آموزشی مدیریت دانش وزارت کشور با شرکت نخبگان و برگزیدگانی از 9 استان کشور و  دبیر اجرایی مدیریت دانش وزارت کشور با حضور مراد علی پیوند معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت برگزار شد.

مرادعلی پیوند (معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در این آیین اظهار کرد: از جمله ویژگی های دولت سیزدهم اینکه اگر قرار است برای کشور تصمیمی گرفته شود مبتنی بر خرد علمی و کارشناسی است.

پیوند گفت: در نظام تصمیم گیری آن چه که باید بیش از هر چیز مبنا قرار گیرد توجه به مقوله دانش است و در کنار آن باید از ابزار تجربه و تلفیق آن دو به درستی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد مدیریت دانش وزارت کشور در یاسوج برگزار شد

نخستین رویداد مدیریت دانش وزارت کشور در یاسوج برگزار شد