مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-24بين الملل

چه شرکت هایی حامی اقتصادی رژیم صهیونیستی هستند؟


با یک جست وجوی کوچک می توانیم کالاهای اسراییلی که در بازار ایران نیز فراوان است را پیدا کنیم؛ سرلاک، کیت کت، مگی، کافی میت، نسکافه، کوکاکولا، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رجانیوز نوشت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه وارد دومین هفته خود می شود و شهادت 4 هزار و 741 فلسطینی که در میان آنها یک هزار و 873 کودک و یک هزار و 23 زن وجود دارد، آتش خشم مردم آزاده جهان را شعله ور ساخته و هرچند دست آنها از یاری رساندن مستقیم به مردم فلسطین کوتاه است؛ اما روش های دیگری همچون تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی موضوع داغ پویش های جهانی است.

   بسیاری از شرکت های مطرحی که در زندگی روزمره ما حضور پررنگی دارند؛ مستقیم یا غیرمستقیم پیوندی با اقتصاد رژیم صهیونیستی داشته و با کمک های خود، سوخت موشک های این رژیم علیه کودکان فلسطینی را تأمین می کنند.

  شرکت کوکاکولا یکی از شرکت های چندملیتی طرفدار رژیم صهیونیستی است و سالانه 17% از درآمد خود را به پروژه ارض موعود صهیونیست ها اختصاص می دهد.

کوکاکولا در سال 1966 با تأسیس یک کارخانه در فلسطین اشغالی ضمن شکستن تحریم اقتصادی اعراب علیه رژیم صهیونیستی، گام مهمی را در تثبیت این رژیم برداشت.

وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس در روزنگاری که در این سال منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه شرکت هایی حامی اقتصادی رژیم صهیونیستی هستند؟

چه شرکت هایی حامی اقتصادی رژیم صهیونیستی هستند؟