مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31سياسي

البرز میزبان و پایلوت برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در کشور شد


استاندار البرز حمایت جدی خود را از برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام کرد و از مدیران استان خواست تا بسترهای لازم برای تحقق اهداف را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز روز سه شنبه 9 آبان ماه 1402 در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه که برای نخستین بار در کشور در استان البرز برگزار می شود، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد ملی در البرز، به تشریح فرصت ها و تهدیدهای استان در ابعاد مختلف بویژه اجتماعی و فرهنگی پرداخت و میزبانی البرز از چنین برنامه ای را یک ظرفیت دانست.

وی افزود: البرز بجهت تنوع اقوام مختلف کشور طبق بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایران کوچک لقب گرفته که البته در کنار فرصت های بیشماری که در دل این ظرفیت نهفته به احیای هویت بومی نیز نیاز جدی وجود دارد.

  عبداللهی گفت: با توجه به رویکرد کلان رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه، کمیته های 9 گانه ذیل آن نیز اهداف و برنامه های بسیار خوبی دارند که قابلیت و نیاز اجرای آنها در البرز محسوس است.

  وی افزود: برنامه ریزی فرهنگی برای این استان بعنوان کم مساحت ترین استان کشور به نسبت جمعیت 3 میلیون و 500 هزار نفری و رشد سالانه 100 تا 140 هزار نفر مهاجر، یک ضرورت غیرقابل انکار است و در این راستا هیچ اقدام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان و پایلوت برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در کشور شد

البرز میزبان و پایلوت برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در کشور شد