مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-25سياسي

پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر است/ لزوم توجه ویژه به استان کرمان


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/کرمان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمد زارعی پیش از ظهر امروز سوم آبان ماه در حاشیه آغاز برگزاری بزرگترین مزایده فروش خودروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مزایده امروز یکی از بزرگترین مزایدهای خودرویی است که در چندین سال اخیر در کشور انجام شده و ویژگی این مزایده، سامانه ای شدن است.

او عدالت، دسترسی آسان همه شهروندان و دقت بالا در بحث اصالت را از مزیت های سامانه ای شدن این مزایده برشمرد و عنوان کرد: پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مقابله، اولویت پیگیری است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان را یکی از اهداف مقابله با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: تجربه نشان داده اگر قاچاقچی دستگیر شود و در مبارزه، بنیان های مالی شناسایی نشود، آن باند سرپا خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر است/ لزوم توجه ویژه به استان کرمان

پیشگیری، اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر است/ لزوم توجه ویژه به استان کرمان