مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29بين الملل

آنکارا: توهین مقامات اسراییلی به اردوغان را پاسخ خواهیم داد


وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای اتهامات و اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی علیه «رجب طیب اردوغان» را محکوم و تاکید کرد: تهمت و توهینِ مقامات اسراییلی به رییس جمهور کشورمان را به همین شیوه به آن ها بازمی گردانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه ترکیه صبح امروز، یکشنبه 29 اکتبر در بیانیه ای به اظهارات برخی مقامات اسراییلی علیه ترکیه و رجب طیب اردوغان ، رییس جمهور این کشور پاسخ داد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، وزارت امور خارجه ترکیه در این خصوص گفت: تهمت ها و ادعاهای برخی مقامات اسراییلی [علیه اردوغان] را که بی اساس می دانیم و قاطعانه رد می کنیم.

وزارت خارجه ترکیه تاکید کرد: برخی از مقامات اسراییلی که طاقت شنیدن حقایق را ندارند، با تحریف و تهمت به دنبال تغییر دستورکارها، به امید سرپوش گذاشتن بر کشتار بی رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه هستند؛ اما این اقدامات تبعاتی خواهد داشت .

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قراردادن سازمان ملل، آنتونیو گوترش ، دبیرکل آن و رییس جمهور اردوغان توسط مقامات اسراییلی که در مقابل چشمان تمام جهان مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و حتی تحمل انتقاد را ندارند، گواه روشنی است بر عجزی که در آن گیر افتاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: توهین مقامات اسراییلی به اردوغان را پاسخ خواهیم داد

آنکارا: توهین مقامات اسراییلی به اردوغان را پاسخ خواهیم داد