مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:062023-11-13اجتماعي

دانش آموزان تمرین اجتماعی شدن را از مدارس آغاز کنند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نقش مهم مدارس در شکل گیری شخصیت دانش آموزان از آنان خواست تا تمرین اجتماعی شدن را از این اماکن آغاز کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به نقش مهم مدارس در شکل گیری شخصیت دانش آموزان از آنان خواست تا تمرین اجتماعی شدن را از این اماکن آغاز کنند.

محمدخلیل عسکری امروز، 22 آبان در طرح دوشنبه های مدرسه محوری از دانش آموزان خواست تا از ظرفیت های فرهنگی ایجاد شده در مدرسه استفاده کنند و تمرین اجتماعی شدن برای حضور در جامعه را از مدرسه آغاز کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما بر داشتن فضای آرام در مدارس است، افزود: هرچه دانش آموزان تلاش کنند این تلاش به جامعه منتقل شده و جامعه امیدوارتر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با یادآوری اینکه معلمان در مدارس در تلاس برای ارتقای آگاهی دانش آموزان هستند، افزود: همراهی دانش آموزان با معلمان در موفقیت خودشان بسیار موثر است.

عسکری همچنین از دانش آموزان خواست تا توجه به دروس عمومی در کنار دروس اختصاصی را مدنظر قرار دهند تا بتوانند به خصوص در کنکور سراسری به موفقیت های خوبی دست یابند.

وی یادآور شد: دوران تحصیل در مدارس یک دوره آموزش عمومی است لذا محتواهای مختلف کتب درسی پیش بینی شده است تا در کنار محتواهای تخصصی، اطلاعات عمومی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تمرین اجتماعی شدن را از مدارس آغاز کنند

دانش آموزان تمرین اجتماعی شدن را از مدارس آغاز کنند