مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-14سياسي

تالیف 8 کتاب پرسش محور معارف در 6 گرایش درسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آیین رونمایی و معرفی کتب جدید دروس معارف با اشاره به اهمیت دروس معارف و ظرفیت آن گفت: - رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت:تالیف 8 کتاب پرسش محور در حوزه معارف به تازگی برای 6 گرایش درسی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آیین رونمایی و معرفی کتب جدید دروس معارف با اشاره به اهمیت دروس معارف و ظرفیت آن گفت: موضوع دروس معارف و ظرفیت بزرگی که بواسطه حضور این دروس در مقطع کارشناسی برای مبلغان و اندیشه وران در دانشگاه فراهم می شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

این دروس بهترین فرصت جریان دین در دانشگاه ها است.

وی در ادامه افزود: اهداف و ماموریت های دروس معارف در نظام سیاستگذاری آموزش عالی تعریف شده است که لازم است در برنامه ریزی و اجرا مورد توجه قرار گیرد و متناسب با نیاز ها دائما رصد شود و بازآرایی در این باره صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی تاکید کرد: آمار ها امروز در حوزه دسترسی مخاطبان به فضای مجازی آمار های قابل توجهی است و بخشی از مخاطبان جوان ما مخاطب رسانه های رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالیف 8 کتاب پرسش محور معارف در 6 گرایش درسی

تالیف 8 کتاب پرسش محور معارف در 6 گرایش درسی