مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-28سياسي

اعتبار 20 میلیاردی سفر رییس جمهوری برای تجهیز موکب های خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 20 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور، برای تجهیز موکب های میقات الرضا (ع) استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در ستاد ویژه میقات الرضا (ع) استان اظهارداشت: 20 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به منظور تجهیز موکب های میقات الرضا (ع) استان اختصاص یافته و هریک از دستگاه ها و نهادهای مربوط هم مبالغی در این خصوص پیش بینی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ذیل کار گروه زیربنایی و  شورای برنامه ریزی استان ستاد ویژه میقات الرضا(ع) تشکیل شد، افزود: یکی از ویژه گی های خراسان جنوبی که افتخاری برای مردم و مسوولان استان است، قرار گرفتن در مسیر زائران امام رضا(ع) در دو محور طبس و  نهبندان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شأن خدمتگذاری به زائران امام رضا(ع) این است که جایگاه های ویژه ای برای خدمت به آنها پیش بینی شده و برای تجهیز آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

عباس زاده تصریح کرد: از 9 میقات الرضا(ع) در محور نهبندان- قاینات باید برای تجهیز حدود پنج میقات اقدام کنیم که تجهیز امام زاده سید علی (س) در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 20 میلیاردی سفر رییس جمهوری برای تجهیز موکب های خراسان جنوبی

اعتبار 20 میلیاردی سفر رییس جمهوری برای تجهیز موکب های خراسان جنوبی