مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-17سياسي

تجمع ضدصهیونیستی در استان اردبیل برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، همزمان با سراسر کشور مراسم تجمع به همین منظور در اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری در جلسه هماهنگی مراسم تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه در اردبیل، با تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه اظهار کرد: به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی، همزمان با سراسر کشور مراسم تجمع به همین منظور در اردبیل با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در پیاده راه عالی قاپو ساعت 10 صبح روز شنبه 27 آبان ماه 1402 برگزار می شود.

وی افزود: امروزه گستره جنایات و وحشی گری های رژیم کودک کش صهیونیستی غاصب به حدی است که در کشورهای دیگر نیز، منهای اعتقادات دینی و مذهبی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام خشم انزجار از عملکرد ددمنشانه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی می کنند.

حجت الاسلام باقری از هم پاشیدگی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی خبر داد و تصریح کرد: طبق آیات الهی و وعده کتاب آسمانی پیروزی نهایی از آن مسلمانان است و برای دستیابی به این پیروزی مهم باید اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع ضدصهیونیستی در استان اردبیل برگزار می شود

تجمع ضدصهیونیستی در استان اردبیل برگزار می شود