مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-09پزشكي

پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه سرعت می گیرد


مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به اخذ مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه، گفت: امیدواریم با تعیین تعرفه ها، - ایسنا/کرمانشاه مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به اخذ مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه، گفت: امیدواریم با تعیین تعرفه ها، روند پذیرش این بیماران سرعت بگیرد.

دکتر میثم حجتی پور با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه با اشاره به اخذ مجوز پذیرش بیماران خارجی در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: از نظر امکانات و تجهیزات و نیز پزشکان، آمادگی کامل برای پذیرش بیماران خارجی را داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

تنها کاری که باقی مانده روند تعرفه گذاری برای ارائه خدمات به بیماران بین الملل است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز پذیرش مختصر بیماران خارجی را انجام می دهیم، افزود: اما با تعیین تعرفه ها، این فرآیند جدی تر خواهد شد.

حجتی پور با بیان اینکه اولویت ما ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی است و در قوانین تامین اجتماعی نیز بر آن تاکید شده، گفت: با این وجود از ظرفیت خالی که در اختیار داریم، می توانیم نسبت به پذیرش افرادی که تحت پوشش تامین اجتماعی نیستند و همچنین بیماران خارجی استفاده کنیم و برآورد ما این است در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه سرعت می گیرد

پذیرش بیماران خارجی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمانشاه سرعت می گیرد