مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-22سياسي

تشریح برنامه های دانشگاه ها برای روزهای پیش از برگزاری انتخابات مجلس


سخنگوی وزارت علوم برنامه های دانشگاه ها برای پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی و برنامه های گرامیداشت روز دانشجو را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری صبح امروز که در محل وزارت علوم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج شجره طیبه ای است و هر اتفاق مهمی که در کشور رقم بخورد با یک روحیه بسیجی صورت می گیرد، گفت: انجام کار خالصانه برای خدمت به مردم شاخصه ای است که یک کار بسیجی را معلوم می کند و کار بسیجی همیشه برکت خواهد داشت.

وی افزود: روز دانشجو هم نزدیک است و دانشگاهی پر از برنامه و شور خواهیم داشت، این فضا به فضای قبل از انتخابات مجلس گره می خورد و این روند ادامه پیدا می کند.

شمسی پور گفت: یکی از مهم ترین اتفاقات که در وزارت علوم رقم خورده است، بحث فناوری و تکنیک زنجیره تولید ایده و علم است تا برسد به تولید ثروت از آن، بالاتر از آن تولید قدرت است که وزارت علوم به این موضوعات ورود پیدا کرد و بخش هایی از آن انجام شده و در حال تکمیل است؛ یکی از این اقدامات این بود که وزارت علوم معاونت فناوری را شکل داد و تمرکزمان را در این بخش قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های دانشگاه ها برای روزهای پیش از برگزاری انتخابات مجلس

تشریح برنامه های دانشگاه ها برای روزهای پیش از برگزاری انتخابات مجلس