مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-26سياسي

بسیج مصداق واقعی شعار «ما می توانیم» است


دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: بسیج مصداق واقعی شعار «ما می توانیم» است و تکیه بر توانمندی های بسیج، تاکنون توانسته است در عرصه های گوناگون نتایج پرباری را نصیب کشورمان کند.

- دبیرکل مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و مقاومت گفت: بسیج مصداق واقعی شعار ما می توانیم است و تکیه بر توانمندی های بسیج، تاکنون توانسته است در عرصه های گوناگون نتایج پرباری را نصیب کشورمان کند.

دکتر حسین زکریایی عزیزی در گفت وگویی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین یادآور شد: بسیج از زمان تشکیل به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در حین ایفای نقش دفاعی و بازدارندگی در برابر دشمنان ملت ایران، به مدد وجود و فعالیت سرمایه های تأثیرگذار انسانی و فکری در این نهاد مقدس، در آوردگاه های سازندگی، محرومیت زدایی و علمی و فناوری، نتایج ماندگاری را بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: مرور اقدامات بسیج، فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری را که فرمودند بسیج مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.

را به خوبی اثبات می کند.

زکریایی عزیزی در بخش دیگر این گفت وگو به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جانفشانی های بسیج در آن دوران ماندگار، امروزه به الگویی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مصداق واقعی شعار «ما می توانیم» است

بسیج مصداق واقعی شعار «ما می توانیم» است